Wednesday, December 19, 2012

Alhamdulillah..atas nikmat iman dan Islam kita bersua lagi,...
herm..apa khabar iman kalian??..pembaca tegar blog yang tak berapa ni??harap kalian dalam rahmat Allah selalu..mintak juga respon mana2 yang boleh diperbaiki lagi entri yang dimuatkan..segala komentar saya menerima dengan hati yang terbuka~



kini sampai di penghujung 2012..pejam celik..sudah tiga tahun aku di perantauan...
umurku pun makin berambah..kurang sebulan lagi untuk mencecah 23 tahun..

terasa tua mungkin??tapi banyak juga terbit penyesalan sebab banyak lagi perkara yang tak dapat ku lakukan untuk membantu diri,agama,dan juga bangsa,...tak mampukah aku??ke berputus asa selalu~entahlah..
Setiap hari menghitung diri,..mana satu posisi sebenar aku di muka bumi ini..tertunduk malu..muhasabah~

Imtihan faslulawal datang lagi,seperti selalu winter mengiringi..kali ini aku nak skor mumtaz untuk nusus..3 jenis syeeir,bersama nasar adabi zaman nusus abassi ku kena hadam lunyaikan dalam otak ini...orang boleh buat..aku pon boleh buat!yeah.. ..mudah2an ye~doakan saya~

bulan ni juga aku tak ber roomate..bukan bulan pertama..alahai..akan datang aku perlu mencari gantinya...tapi akan adakah yang sudi..andainya tiada alamatnya berikat perut lah saya tahun depan...bagaimanakah agaknya nak ku cari pengganti ,peneman diri,tempat mencurah sedikit sebanyak rahsia hati..seprtinya ....aku bukan lah suka memaksa..tapi dari dulu aku sedar kalau dah terlalu baik dan percaya kan sesorang boleh jadi sesudahnya senangnya sesorang itu..terus sahaja melupakan diri ini..~

kuatlah hati ini..biar apapun yang datang kau perlu kuatkan semangat...Allah ada selalu..jangan kau lupa yang itu...


sekian...~kamar benar2 sepi kali ini~20122012#

No comments:

Post a Comment