Wednesday, June 13, 2012

berpetang2~

 menjadi diriku....

wahhhh..lagu tak boleh belah maisarah!!heheh

Assalamualaikum semua..first of all..Alhamdulillah...
masih diberi ruang untuk bernafas dan ruang waktu yang Allah bagi pinjam sementara pastinya...
Nikmat apa lagi yang bernilai daripada nikmat Islam dan Iman...moga2 Allah beri hidayah selalu tatkala hamba ini dalam leka dengan habuan dunia~..

 yeah petang nan indah di Alexandria kini mula lah bercambah2 idea nak datang..Almaklumlah duduk sorang..ada roomate pun duk bilik masing2,..lagi sudi menemani laptop dari minum syai or makan kuih muih dan berkumpul ramai2..ternyata suasana tak seperti dulu..kepupusan warga alex (wafidat)semakin dirasai..!.huwaaa...exam nak abis da..weee...lebih kurang dua minggu untuk 3 madah lagi..3 madah lagi dan 3 madah lagiii..!!!!!!!!!!!!!!bertahannnn~


                                                             dari anjung teratak guwe~

aku pun tak tau ape aku jawap selama tu..down giler2...Tawakal dan doa sahaja setelah segalanya ,..tidak  mampu lagi aku untuk berbuat lebih dari itu..aku percaya Allah selalu ada untuk semua hambanya..Aku percaya Allah yang tentukan baik buruk untuk kita..Aku percaya..apa sahaja natijahnya hikmahnya tersembunyi seribu satu rahsia..aku sedia redha dan pasrah sahaja...walau hakikatnya hati dibalut rasa gundah dengan selotip gulana~...




dari hari ke hari..minggu ke minggu..tiap detik berlalu..sangat pantas ku rasakan..macam2 boleh jadi kat dunia..exam tangguh ..boleh habis 20hb tapi pilihanraya punya pasal..jd 25hb jun..beri ruang untuk aku gak yang tak mengkhatamkan kitab2 berbaki..fuhhh...moga diberi kejayaan pada Mr. Mursi juga memimpin mesir..tetibe petang tadi dapat msg dr Mursi..biar betik!LOL...dan kejayaan buat azhari2ah juga...Najah kabir semuanya..amiiinn~

                                             nilah notis penangguhan imtihan.td br je tandatangan..huhuuu

Lupakan hal dunia....hahaii..sekarang rindu membuak2 dengan kenangan ke matruh siwa dua thun lepas!tak tahu mengapa..ni semua berpunca dari dia ...! post gambar2 kat fb baru2 ni lah ni..isk..huhuhu..tapi dia tak banyak pun cerita ..aku pun malu nak tanya banyak2..biar dia tahu  dan rasa pengalaman itu sendiri...Alhamdulillah..sekurangnya dia rasa apa yang aku penah rasa..hua3...ceit..

                                                          amik sebijik~pantai agiba

ok biar kenangan itu yang terindah,,simpan kemas dalam ingatan..disamping tak lupa ambil ifadah....best jugak kalo lepas exam ni bebaskan kepungan atom tension ke sana..tapi panas pula lah..fulus pun belum tentu ada...herm..duk alex diam2 jela maisarah..buat masa ni tak de plan nak panjangkan langkah....tengok la macam mana..we will see...who knows...heheeheh..


sebab insan kudratnya hanya berfikir...Allah mentadbir segalanya dari yang zahir bahkan jua yang  tersembunyi...sekian untuk kali ini..




kalau ada sumur di ladang ,
  boleh amoi menumpang mandi,
      kalau ada umur yang panjang,
         boleh kutarikan jemariku lagi di atas keyboard ini...~








No comments:

Post a Comment